pondelok 14. mája 2012

Dream 3



Po stretnutí s Edom som si zaužívala rôzne "trádicie". Každe ráno som vstávala o 9:00 kedže boli prázdniny nikam som sa neponáhlala v pyžame som zbehla dole schodmi naraňajkovať sa potom vybehla hore schodmi prezliekla sa a može sa ísť behať. Športy nemám moc v láske ale behanie zbožnujem dokážem sa pri ňom uvolniť a odreagovať sa.Po mesiaci strávenom v Londýne som si už našla svoje cestičky medzi rôznymi parkami. Do uší som si dala slúchadka zapla iPod a može sa isť. Po prvom stretnutí s Edom som si stiahla niake jeho pesníčky a neboli zlé ale na behanie moc pomalé, tak som si to prepla na Rihannu a Kenye Westa- All of The Light neskôr mi to preskakovalo na Wild Ones,Turn up The Music, Starships a nakoniec Call me Maybe pri ktorej som si začala spievať a usmievať sa. Pri spomienke zo Švajčiarska keď sme u mňa prespali na záhrade asi 7 a natočili sme video na túto pesníčku,doteraz sa na tom smejem. Chceli sme napodobniť tú trápnu verziu Justina Biebera,Seleny Gomez, Ashley Tisdale a dalších a dosť sa nám to podarilo. Po chvíli rozmyšlania a spomínania ma z myšlienok vytrhol smäd, mala som šťastie blízko bola malá fontánka z pitnou vodou. Pribehla som k nej prichytila som si ofinu nech nejsom celá mokrá a napila som sa. Už by aj stačilo,pomyslela som si a pomaly som sa vykráčala k domu. Dneska som mám nabytí program obed z Natalie potom zoznámenie s jej kamarátkami modelkami a večer Skype s Joshom a Lindou (sestrou) tak to by sa zišla ranná sprcha aby som nevyzerala ako opica. Sprcha zabrala viac než som si myslela, v kúpelni som si dala jemný make-up, maskaru. Bolo 11:35 o 12:00 má pre mňa prísť Natalie čiže mám 25 minút na výber oblečenia. Po 10 minutovom striedaný som si vybrala ružove tielko ktoré svietilo ako reflexná vesta úzke biele gate po lítka svetlo riflovú bundu a obľúbené biele,kotníkove conversy. Ešte kabelku z mobilom, klúčmi, iPodom,voňavkou a može sa ísť. Ešte som ani dvere nezamykla a Natalie už trúbila nech idem "Hi swettie!" pozdravila ma "Heey" zakričala som jej a pribehla som. Cestu sme si namierili k Starbucku kde sme boli aj s Edom. Keď sme vošli omámila ma najdokonalejšia vôňa,vôňa kávy. Zbožnovala som ju. Sadli sme si za velký stôl,minimálne pre 6 a Natalie zakívala na čašniču nech nás pride obslužiť. "Hello,what it will be?" pozdravila nás. Natalie hned odpovedala "Latté and ...." pozrela na mňa "Caramel Macchiato" usmiala som sa. Čašníčka pomaly odišla a ja som sa vrhla na Natalie otázkami "Aké sú? Budem sa im páčiť? Koľko majú rokov? Sú anorektičky ako to hovoria o všetkých modelkách? Hovooor!" Natalie len na mňa pozerala a smiala sa "Neboj sa budeš sa im páčiť,sú to strašný blázny a majú medzi 20 až po 28 a budem sa tváriť že to s tými anorektičkami som nepočula." usmiala sa. Pochvíli nám došla objednávka. Ale stále sme boli samé po chvíli som to už nevydržala a musela som sa jej spýtať "Kde sú tie modelky?" Natalie sa len smiala a ukázala na vchodové dvere. "Wooow!" s otvorenou pusou som na ne pozerala vyzerali úžasne,krásne a tak milo. Natalie sa k ním hneď z otvorením náručim rozbehla začala ich objímať. Postupne sa dostali aj ku mne a aj mňa vyobjímali. Voňa úžasne ich vlasy boli prekrásne typovala by som ich na modelky Victoria Secret čím aj boli. Boli úžasne. Z rozmýšlania ma vytrhla Natalie ktorá ma začala zoznamovať z štvoricou dievčat. Spustila, "Čiže Carol toto je Miranda." Ukázala na dievča približne 180 centimentrov vysoké z krásnymi jamkami keď sa usmeje z hnedými vlasmi ktoré jej padali pod ramená "Je tu najstaršia a dá sa povedať že aj manželka,však Mir." povedala a žmurkla na ňu. "Áno dá sa to tak povedať." odpovedala zahambene "A kto je ten šťastlivec?" lišiacky som sa jej spýtala "Orlando Bloom." odpovedala o čo si tichšie ako keby sa hambila alebo ako keby sa nechcela prezradiť. "Čooo?" pýtala som sa ako blázon. "Ten Orlando Bloom?" "Hej,ten Orlando Bloom."  pousmiala sa a ukázala mi ich spoločnu fotku. "Ste krásny,nech Vám to vydrži dlho,dlho!" "Dobre už by stačilo Mir,ešte sa tu roztopí." vytrhla nás zo snívania Natalie "Poďme dalej, tak toto je Michaela." "Teší ma, ale iba Mich (čítaj Mič)." okomentovala "Aj mňa." jemne som sa usmiala bola krásna a mladá mohla mať najviac 18, blond vlasy, krásny biely usmiev ktorý dokáže každeho chalana omámiť. "Má 17 a začiná tu študovať právo a popri tom si zarába fotením." dodala Natalie "Aj ja idem študovať na právo." rýchlo som zareagovala  " A kde?" usmiala sa blondínka "V centre mesta." "Jéé, pravdepodobne budeme spolužiačky." oznámila mi a usmiala sa v tom jej do reči zas skočila Natalie a začala ma zoznamovať s vysokou černoškou "Toto je Jessie,našá kudrnka" pousmiala sa Nat "Haha,veľmi vtipné,teší ma!" dodala černoška s kučerami ktoré vyzerali ako špagety "A toto je náš zamilovaný nováčik Eleanor." a zamávala jej ruko pred očami, ktoré mala nalepené na telefóne. "Teši ma." usmiala sa bezzubým úsmevom a hneď začala tukať do telefónu "Nerieš ju je zaláskovaná." poznamenala Mich a šibalsky sa usmiala. "Dobre keď sa už poznáme možme si niečo dobre objednať,čo hovoríte?" spýtala sa Mich "Jasné" odpovedali sme zborovo s Natalie "Tak to čo vždy baby?" spýtala sa Natalie a už kívala čašničke "4x latté" povedala Natalie a čašníčky už nebolo "No tak nám niečo o sebe povedz začala Jessie." v tom som si všimla ako El odtrhla hlavu z telefónu a pozrela sa na mňa "No som zo Švajčiarska, môj otec často cestuje kôli práci tak sa mama musí starať o domacnosť, mám 15 ročnú sestru Lindu, potom najlepšieho kamaráta a asi aj jediného vo Švajčiarsku, nie žeby som sa nerada bavila s ľudmi ale nepustím si ich k telu pokial ich dosť dobre nepoznám, chcem študovať psychológiu ako ste s auž dozvedeli a ešte dôležitá infromácia som antitalent na všetky športy jedine beh zbožnujem, zapadá do môjho každodenného rituálu." povedala som a usmiala som sa "A chlapci nič?" spýtala sa Eleanor "Nie,žiadny o mňa zatial nemal väčší záujem." A otázkami tohto typu ma obklopovali celé poobede.
               

4 komentáre:

  1. úžastná poviedka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No konečne ďalšia časť :D Už som sa nemohla dočkať :D Kedy pridáš ďalšiu časť ???

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dakujem ešte raz a skúsim ešte dnes dať dve :)

    OdpovedaťOdstrániť