utorok 29. mája 2012

Dream 4


Časti od Kajuš, mám v mailoch už trošku dlhšie, no jednu z nich vám sem dám až teraz :) ďalšia bude o siedmej :)


Natalie mala pravdu sú to blázny. Dozvedela som sa že Mich zbožnuje surfovanie a preto chodí každe prázdniny už 3 roky do Miami,lenže tento rok jej to nevyšlo kôli rodinným problémom. Ešte som sa dozvedela že Miranda nežije v Londýne ale že je tu len na dovolenke a o 4 dni odlieta späť. A nakoniec som aj s El vytiahla kto je ten šťastlivec s ktorým si vkuse píše. Odpovedala mi jednoducho "Louis Tomlinson." a potom na mna len pozerala neviem o čo jej išlo ale keď som sa jej chcela spýtať kto to je začala skôr "Robíš si srandu?Ty ho nepoznáš? Dobre aspoň mi ho nepreberieš ale Zayn s Niallom by sa ti určite páčili i keď ani Hazza nieje na zahodenie." rozprávala sa ako keby sama zo sebou a ja som len z otvorenými ústami na ňu pozerala. "El,možeš mi to zopakovať?" z jemným úškrnom som sa na ňu pozrela a jej asi došlo že netušim o čom rozpráva "Tak nič." dodala a hneď pokračovala "Ty vážne nepoznáš známu chlapčenskú skupinu One Direction?" "Nie." dodala som zo strachom v tvári "Počkaj,zavolám Louisovy kedy prichádzaju z Austrálie." a už jej nebolo. Po 10 minutách sa vrátila vyškerená od ucha k uchu zo slovami čo robím večer. Spomenula som si že dneska som slúbila že budem na skype ale zajtra nemám nič. "Dneska nemožem ale zajtra by to šlo,prečo sa pýtaš?" "Tak si nerob žiadne plány zajtra sa tu stretneme o 6:00PM." usmiala sa a začala debatu z ostatnými. Snaď nezabudnem pomyslela som si.Tak som si radšej vytiahla mobil z vrecka a začala si ťukať do Kalendára pripomienku,keď som zbadala koľko je hodín skoro ma miklo.Sľubila som Alice že o 7:00 budem doma lebo robí večeru. "Shit!" zanadávala som potichu,ale nie dostatočne pretože som si všimla ako sa na mňa Natalie otočila a z údivom povedala "Čo sa deje?" "Nič extra dôležité len že som Alice slúbila že o 7:00 budem doma lebo robí večeru a už je 6:50 a domov mi to trvá minimálne 15minút." výdýchla som si a začala vyberať peňaženku že idem zaplatiť v tom sa ozvala Natalie že to netreba že nech idem, ale do reči jej skončila Miranda že už aj ona by mala ísť a že tu autom a má to poceste. "Ďakujem Mir,si moja záchrana." jemne som sa usmiala a začala sa lúčiť. Cesta bola rýchla netušila som že modelky vedia tak dobre šoférovať. Pri myšlienke vtipoch o modelkách som sa musela pousmiať. Bolo 6:57 a my sme parkovali pred domov, Miranda ani nevystupila len ma objala cez prehadzovačku a ja som vystúpila. Po ceste k bránke som jej ešte zakívala ale potom už zmizla v dialke.Keď som otvorila dvere omámila ma voňa jedla. "Mňam!" zakričala som sa už som kráčala do kuchyne Alice mi len jemne naznačila nech si idem umyť ruky a možem si sadnúť. Jedlo bolo výborne nevedela som to identifikovať a Alice my ani nechcela povedať čo to je ale chutilo to božsky! "Bolo to výborne Alice!" okomplimentovala som zobrala si tanier a vyšla do izby. Obliekla som si pohodlné tepláky a tielko, zobrala notebook a sadla si na postel. Otvorila som Facebook,nič niake upozornenia, nič dôležité. Potom ma na padlo že by som si mohla pozrieť čo je tá One Direction skupina zač.Wow!Sú známi a ja o nich nič neviem. V tom mi zazvonil mobil z neznámim telefónin čislom. "Haló" zodvihla som s úsmevom na tvári "Carol si to ty?Tu je Eleanor." "Hej,hej som,čo potrebuješ?" "Len sa ťa chcem opýtať že zajtra mi dali na 6:00 fotenie a dohodli sme sa že pojdeme za chalanmi tak či by ti nevadilo kebyže to je skôr?" "Jásne že nie,ale kedy?A kde?" "Zajtra o 12:00 v Starbuckse kde včera, budem ťa tam čakať." "Dobre,vidíme sa." 

*ráno
Zobudila som sa na zimu.Zistila som že moja perina leži na zemi. Jemne som sa k nej natiahla a zdvihla ju. Pri pohlade na hodinky ma miklo 7:00.Behať dneska nejdem, prší. Zabalená v perine som sa dotackala k telke a zapla ju. "Bones." pomyslela som si A zvalila som sa do postele. Po chvili som cítila ako sa mi jemne zatváraju viečka zobrala som si mobil a pre istotu som nastavila budík na 11:00 nech zo seba stihnem spraviť človeka a lahla som si. O 11:00 zazvonil budík sadla som si otvorila oči a natiahla sa. Pomaly som sa postavila a moja cesta viedla do kúpelne. Nad rannú sprchu není. Pustila som vlažnú vodu a relaxovala. Potom som sa jemna nalíčila a mohla som vybrať čo si oblečiem. Keďže vonku pršalo zvolila som krémový svetrík a krátky kabátik,jeansi a kotnikove čierne konverzi.Vlasy som si nechala rozpustené. Keď som si všimla koľko je hodín nemala som ani na výber. Zobrala si tašku,mobil a môže sa isť. Išla som rýchlejšim tempom než zvyčajne ale našťastie som tam bola o 11:58. Eleanor prišla chvílu po mne. Nastúpila som do jej červeného audi a mohli sme ísť. "Wooow!" povedala som a El sa na mňa len usmiala "Je to krásne aj ja si myslím." okomentovala. Prišli sme k mohutným dreveným dveriam a Eleanor jemne zaklopala. Otvoril nám chalan približne v mojom veku 175 centimentrov vysoký blondavé vlasy ktoré mál rozstrapatené po celej hlave a nádherné modré oči. Hneď ako uvidel El hodil sa jej okolo krku a začal ju objímať. Ani mňa to neminulo. Chytil El za ruku, El zase  mňa a ťahal nás do domu kde už na gauči sedeli 3 chalani. Hneď ako nás uvideli postavili sa ako na baterky a prikráčali k nám. Eleanor sa s nimi hneď začala objímať a ja som sa cítila ako piate koleso na voze. No ale po chvíli ku mne prišiel blonďáčik a zakričal "Toto je nový čleeeen chalani!" všetci hned zazreli na mňa a to som práve nechcela "Heeeey" odkričali zborovo a začali si ma premeriavať. V tom už ku mne prišla El a začala čiže chalani toto je "Caroline Mayer,má 18 rokov a je tu zo Švajčiarska na výmenny pobyt." usmiala sa El. A začala ma zoznamovať "Čiže toto je môj Louis Tomlinson" začervenala sa keď povedala môj ale bolo to sladké, on jej na oplátku vlepil pusu na líce. Boli krásny. Típek rovnakej výšky ako El hnedé vlasy zdvihnuté k nebesiam a lišiacky úsmev. "Toto je náš model Zayn" pri vyslovený tejto vety dostala štípanec do líca a Zayn ku mne prišiel objal ma a zašepkal "Nejsom model ona len závidí že som krajší a teší ma!" "Dobre už by stačilo Zayn." odtrhla ho odo mňa a pokračovala "Tu je náš írsky blonďáčik Niall Horan" úkazala na chlapca ktorý nám prišiel otvoriť dvere. Podišiel ku mne o objal ma tak silno že som sa skoro udusila. "Veľmi ma teši." dodal a už cúval "A toto je náš romantik Harry." ukázala asi na najvyššieho chalana z kučeramy ktoré mu išli na všetky strany a s neodolatelním úsmevom. Podišiel ku mne objal ma a vtisol mi pusu na líce.

POSTAVY:
                                                                          Eleanor

                                                                       James
                                                                        Jessie
                                                                            Josh
                                                                                Karin
                                                                              Linda
                                                                      Michel
                                                                         Natalie
                                                                            
                                                                     


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára