utorok 29. mája 2012

Dream 5


Po chvíli prišiel Liam aj s jeho dievčatom,Danielle. Vyzerali ako ten najšťastnejší párik pod slnkom. Večer prebiehal v normále. Chalani drtili Nintendo potom jedli a nakoniec sme si zahrali Twister. Nikdy som si nemyslela že môžem mať svalovicu zo smiechu ale pri tejto partí pravdepodobne áno. Nevedela som ani ako ale keď som sa pozrela na hodiny bolo 9:47 o 10:00 som mala byť doma super to nestíham. "Ľudia,prepáčte ale musím ísť pretože s Alice som sa dohodla že o 10:00 som doma." oznámila som a začala si hladať mobil. "Ja ťa odveziem,ešte by ťa niekto znásilnil o takomto čase." usmial sa a kráčal ku dveriam. Kučery mu poskakovali na všetky strany,gate mal stiahnute skoro na kolenách a tričko z nápisom Born to Me mu obťahovalo celé telo.Velký, čierny Land Rover bol zaparkovaný hneď pred domom. V tichosti sme si nasadli a zavreli dvere. Po chvíli ticha Harry prehovoril "No čo páčime sa ti?" "Komu by sa nepáčila banda slávnej a bláznivej skupiny?" opýtala som sa rečníckou otázkou a pozrela na neho.Usmieval sa ako Boh, ktorý bol stvorený na rozdávanie úsmevov a zvádzanie všetkých dievčat na svete. Zastavili sme pred domom. Motor nechal bežať vystupil a v pohotovom režime mi prišiel otvoriť dvere. "Nes..." poznamenala som keď som bola vonku ale to už ma držal okolo lopatiek a bol naklonení pri mne."Your lips on my lips." zašepkal, usmial sa a prekonal centimentrovú vzdialenosť medzi našimi perami. Cítila som sa ako keby som strčila ruky do zástrčky a prebehol mnou elektrický prúd.Nerozmýšlala som čo bolo čo bude ale čo JE. Nechcela som prestať ale moje plúca s začali sťažovať na nedostatok kyslíku. Odtiahla som sa. "Prepáč,neodolal som." pošuškal a Pristúpila som k nemu bližšie a zopakovala som to. "Upsik" lišiacky som sa usmiala a spravila krok dozadu. "Tak ty takto na mňa!" chytil ma okolo pása a pritiahol si ma a znovu ma pobozkal. Nestihla som sa nadýchnuť. Nadýchla som sa keď sme boli na sebe prilepený ako lízatko. On to hneď využil a strčil mi jazyk do úst. A začala sa vojna.Vojna jazykov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára