streda 2. mája 2012

Dream

Dnes si ma na facebook pridalo jedno milé dievča - Kajuš :) , a poprosila ma, či by som nemohla zdielať na mojom blogu poviedku, ktorú sama píše. Súhlasila som a keď som si to prečítala, zostala som mierne zaskočená. Skutočne sa mi to zapáčilo, a dúfam, že mi bude každý deň posielať nové časti. Je to ozaj zaujímavé. :) .. Takže tu máte úvod Kajuškinej poviedky *DREAM* !! :)





Caroline Mayer má 18 rokov, žije vo Švajčiarsku jej mama robí v športovej firme a otec žije síce s nimi ale stále je niekde odcestovaný, má malú sestru a na športy je antitalent mama s nou skúsila všetko ale škoda síl. Keď bola malá vedela sa porozprávať z hocikým o hoci čom nezáležalo jej na tom či toho človeka pozná od detstva alebo 2 dni. Postupne sa z jej záluby stáva jej ciel – psychológia. Áno,chce robiť psychologičku ale nie obyčajnú,kedže jej mama pracuje v športovej firme tak chce robiť  "športového poradcu". Jedného dňa sa jej naskytke možno ísť na výmenný pobyt do Londýna kde je jedna z najprestižnejšich univerzít na svete. Carolina sa tam nakoniec dostane lenže cesta nebude posypaná ružami...

2 komentáre: