utorok 29. mája 2012

kus o mne :)

‎1: Milujem Justina Biebera? ► Nie, ale nemám nič proti nemu!:)
2: Mám súrodencov? ► Nemám. Chcem staršieho brata ---> impossible :/
3: Blondína, hnedovláska alebo čiernovláska? ► Kedy ako :D
4: páči sa mi niekto? ► Jasné :)
5: Som vo vzťahu? ► Nie :P
6: Som šťastná? ► Momentálne ?! nie, nie som.
7: Sklamala som sa už v niekom? ► Ha! keby len raz. 
8: Mala som výčitky svedomia? ► Áno.:D
9: Obľúbené číslo? ► 2,9
10: Obľúbená farba? ► červená :)
11: Akú pesničku som počúval naposledy? ► Adele-Make You Feel My Love
12: Som na fb každý deň? ► Bohužiaľ!:D
13: Som so sebou spokojná? ► Ani náhodou!
14: Poznám takého človeka, ktorý je do mňa zamilovaný? ► Nie?!:D
15: Mám piercing? ►Nie.
16: Mám tetovanie? ► Zatiaľ nie, musím počkať do 18stky:/
17: Zima alebo leto? ► Ani jedno :D
18: Jar alebo jeseň? ► jar :)
19: Je taký človek, ktorého nenávidím? ► hmmm, v podstate :D
20: Akej farby mám očí? ► modré :)
21: Čo rada robím? ► futbal, hudba, net, písanie poviedok, chodenie von .... :P
22: Moje najobľúbenejšia rozprávka? ► Nemo :)
23: Fajčím? ► Nie :D
24: Akej farby mám vlasy? ► Tmavo červené :)
25: Kedy mám meniny? ► Vtedy keď Payne narodeniny :D 29.8. :)
26: Kedy mám narodeniny? ► 21.september :)
27: Moje najobľúbenejšia čokoláda? ► Biela
28: Mám domáce zvieratá? ► Nemám :P
29: Obľúbený film? ► Pearl Harbor, Moderná popoluška, The Notebook :)
30: Som žiarlivý tip? ► Veľmi :D
31: Viem udržať tajomstvo? ► myslím, že áno 
32: Meno najlepšej kamarátky / kamaráta? ► Angie, Simi :)
33: Chýba mi teraz niekto? ► mne stáále :/ :D
34: Aké farby mám mobil? ► strieborný 
35: Obľúbený parfum? ► nemám :D
36: Jedno tajomstvo? ► keby to tu napíšem, už by to nebolo tajomstvo :D
37: Moja prvá básnička? ►netušíím :D
38: Názov mojej prvej básničky ► i don ´ t know :D
39: Obľúbený alkohol? ► pivooo :D :D 
40: Ktorú farbu nemám rád? ► nie je taká
41: Bývam v dome alebo v byte? ► byt :)
42: Pre koho by som aj zabíjala? ► kamaráti, rodina, láska :)
43: Mám počítač alebo notebook? ► notebook :)
44: Prečo mam facebook? ► Lebo som dieťa 21.storočia :D
45: Počiatočné písmeno krstného mena? ► N. :)
46: Milujem striebro? ► Možno?! :D
47: Obľúbené jedlo? ► Zapekané cestoviny, bábovka :)
48: Urobil som už niečo v hneve čo som ľutoval? ► áno, a ľutujem to do teraz ...
49: Hrabe mi často? ► dosť :DD
50: Aké plemeno psa mám? ► nemám psa :)
51: Akého psa by som ešte chcela? ► maltezák ... maybe :D 
52: Bude kniha z mojich básničiek? ► nepíšem básničky :D (to by dopadlo -.- )
53: Mám prácu? ► nemám:)
54: Urobím na facebooku udalosť v novom roku? ► nie :D
55: Veľmi dobrá / ý kamarátka / kamarát, ktorú som spoznal na FB? ► nie je nikto taký :P
56: Bol som už v zahraničí? ► hej :)
57: Čoho sa bojím? ► bolesti, samoty 
58: Chodím na facebook cez mobil? ► zriedka :P
59: Od kedy mám internet? ► fúúúúú....
60: Kedy má narodeniny môj najlepší kamarát? ► v januári a máji :)
62: Aké jedlo mi nechutí? ► perkelt (resp. kura na paprike)
63: Je také zviera ktorého sa bojím? ► hady, potkany, hmyz :D
64: Obľúbený kvet? ►  biele ruže, tulipány :)
65: Obľúbené chlapčenské meno? ► Lukáš, Emmet :)
66: Obľúbené dievčenské meno? ► Monika, Emily :)
67: Akých ľudí nemám rada? ► falošných, namyslených, podrazáckych :P
68: Milujem horory? ► nie :D
69: Verím na duchov? ►verím :)
70: Stala sa už taká tragédia na ktorú nikdy nezabudnem? ► myslím,že nie :) chvala Bohu :P
71: Čoho som sa najviac bál v detstve? ► tmy ?! :D 
72: Mám takého kamaráta na ktorého sa vždy môžem spoľahnúť? ► mám:)
74: Keby som bol milionár čo by som robil z peniazmi? ► minula by som ich na futbalové zápasy a oblečenie :D (to som celá ja! :D )
75: Ide mi o vzhľad alebo o vnútro? ► úprimne ?! aj, aj :P
76: Na čo sa pozriem ako prvé na chalanovi? ► oči :)
77: Koho si vážim najviac s priateľov na facebooku? ► neviem :D
78: Pomohol by som aj neznámej osobe? ► hej:)
79: Nadávam? ► áno :D
80: Malujem sa? ► jo:)
81: Čo je najdôležitejšie na svete? ► priateľstvo :)
82: Čo je najhoršie na tomto svete? ► samota, klamstvo, nenávisť :P
83: Aké známky mám v škole? ► 1,2 .. občas sa pritrafí troječka :D
84: Slnko alebo mesiac? ► mesiac :)
85: Hrám na nejaký nástroj? ► nie, ale chcela by som na klavír :)
86: Chodím na nejaký tanec? ► nie :D
87: Premýšľal som už nad tým, že si zmažem účet na FB? ► veľa krát :P
88: S kým som bol na Silvestra? ► s rodinou :D
90: Do aký chodím triedy? ► 9.A. :)
91: Keď som prvýkrát videl Titanic plakal som? ► prvý, druhý, tretí, štvrtý ... stále :D akosi nemôžem stráviť že Jack umrie :D
92: Aké farby mám tričko, ktoré mám práve na sebe? ► bieločervené :)
93: Aké farby mám gate, ktoré mám práve na sebe? ►modré
94: Mám v izbe kvet? ► fialky
95. Obľúbený seriál? ► Panelák:)
96: Som obľúbený? ► nie :D
97: Ľudia ktorých poznám od škôlky? ► je ich dosť !:D
98: Mám v izbe plagáty? ► mám, už neviem, kam ich vopchať :D
99: Udrel som už niekoho? ► spolusediaceho, keď mi robí nervy :D
100: Ľahko prídem do rozpakov? ► veľmi ľahko ..

1 komentár: