piatok 29. júna 2012

The End


Je zvlášne hovoriť o tom, že dnes 29.6.2012 sa skončila kapitola môjho života, ktorá sa začala písať v roku 2003 a už sa nedá vrátiť späť. Ťažko sa mi píše a hovorí o základke v minulom čase, keďže mi priniesla tak strašne veľa zážitkov, spomienok a skvelých priateľov. Zopár z nich, so mnou poputujú na rovnakú strednú školu, no zvyšní sa rozpŕchnu po ,,svete" a ja nemám ani poňatia ako to celé bude. Budeme sa vôbec stretávať ? Ja pevne dúfam, že áno a o spoločné akcie núdza nebude :) .. v nedeľu sa na spolužiakovej záhradke bude konať, ani neviem či naša posledná alebo prvá spoločná akcia po skončení školy, ktorá dopadne jak dopadne bude skvelá :)
Tu je zopár fotiek zo včerajšej rozlúčkovej :)
 
Duško :) .. moje malé najkrajšie, pri ktorom som si ani nestihla všimnúť kedy tak strašne vyrástlo...človiečik, ktorého nedokážete mať nerady, aj keby veľmi chcete !:)

Dia, Barby,Heňuš,ja, Janči... je zvláštne že osoby, ktoré sa za ten celý dlhý čas nemali príliš v láske (okrem Henč, tá je výnimka) majú fotku, ktorá sa mne osobne páči :)

S Matúšom a Alex :)
Matúš- môj parťák vo futbalovom živote. Keď sme sa mi začali baviť o futbale tak nikto nás nedokázal zastaviť a nám to vyhovovalo !:)
Alex - pre mňa bude vždy tou maličkou Saškou, ktorej budem dokonca života šťastná, že mi otvorila oči !:)
S Maťom :) .. čo k nemu ?! .. chalan, ktorý ma nasieral, nasiera a ešte ďalšie 4 roky nasierať bude, keďže ideme na rovnakú strednú a dúfam že aj do rovnakej triedy :D .. proste najlepší spolusediaci, ktorý mi robil spoločnosť v lavici počas celého deviateho ročníka :) nemenila by som ho za nič :)

Angie :) .. s ňou osobitnú fotku nemám, čo ma štve, ale čo už narobíme takže aspoň takto.. k nej by som dokázala písať aj do rána :D proste holka, moja Directionerka a Niallerka telom aj dušou, ktorá vždy pochopí moje pocity, nálady a všetko možné :) .. čaká nás rovnaká stredná, takže tak ľahko sa ma nezbaví !!! :D :)
To najlepšie na koniec :) to najlepšie čo ma v živote stretlo !:)  celá 9.A. po kope .. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára