piatok 1. júna 2012

I don't understand ...

Nechápem, nerozumiem ... Bóóže, šak len teraz boli Vianoce a už je prvý jún ? :D .. fakt nedokážem pochopiť, ako môže ten čas tak letieť. Ubehol pol rok, a ja ani neviem ako. Vôbec si neuvedomujem,že zostavá už len mesiac, jeden poondiaty mesiac do konca školského roka a potom konečne freetime ! :D V mojom prípade je to aj koniec základky. Čo vám k tomu povedať ? Teším sa a zároveň mi je do plaču .. predsa len deväť rokov medzi tými bláznami z 9.A. je deväť rokov :/ ..no zato, chcem sa už posunúť vpred, aspoň o kúsok a nástup na strednú (v mojom prípade gympel...áno umriem tam, už teraz som si tým istá :D) je krok dopredu. Ale hrozne mi to bude chýbať, všetko ! ... decká, učitelia, dokonca aj upratovačky :D :D .. 
Huhúúú ! dneska je MDD ! pre slovenské deti deň detí, pre mňa medzinárodný deň directioners ( ááno, odkukala som to z FB , čert to ber! ) :D ... maminka ma po príchode privítala s 10 eurovkou v ruke, a mne už len zostáva premýšľať, načo ich minúť ! :D uvidí sa :)

New look ...

Mohli ste si všimnúť nový vzhľad blogu, ktorý som upravila včera v neskorých nočných hodinách ( nevedela som spať :D ) ... Prečo som zvolila londýnsky podklad ? Milujem to mesto, život v ňom, proste všetko čo sa Londýna týka. Áno po strednej chcem odísť, a áno chcem odísť do Londýna. Na jeden rok, za ktorý si tam zarobím nejaké peniažky a môžem sa vrátiť študovať vysokú sem do Narnije :D...snáď mi to vyjde, i keď mamka mi hneď tento môj nápad zatrhla ! Kašľať to !:D

Popridávala som sem aj nejaké nové zaujímavosti. Trebárs, preklad celého blogu do bárs akého jazyka. Poviem vám,keď som si to prehodila do čínštiny, vyzeralo to strašne komicky :D:D Ďalej, som sem dala anketu: Čo by som mala pomeniť na blogu? ... tak ak budete hlasovať, tak ja sa budem snažiť vyhovieť vašim požiadavkám najlepšie ako budem vedieť :) .. ďalej som si sem pridala kontakt na Facebook a Twitter, takže kľudne si ma pridajte medzi friends, alebo ma follovnite a ja vás mile rada potvrdím a follownem spaäť. :)

Some picture ...

Jahôdka z našej záhradky v tvare srdca :)
Tak sa mi páčila, že by som si neodpustila, keby ju neodfotím                                                              
a nedám ju sem :D :)










  



I want ! I want ! I want ! strašne to chcem !!!!!!
A aj to budem mať :D!! keď nie teraz tak v 18stke v skratke YNWA a na pravom členku, to vám prisahám ! :D
Nikdy nebudeš kráčať sám ... najkrajšia veta aká môže existovať!:)







So Simone :)
Fandili sme poriadne keď sme hrali proti Čechúňom a nakoniec SME ICH DALI ! :D yeaah ! :D ešte stále je to skvelý pocit, a aj bude ! :D
btw Simone, nemá nič so Simone s AW :D
Simone s mojej poviedky miluje Harryho, a táto moja Simone ho má v paži, a to doslova :D ! Never mind ... aj tak ju ľúbim :)







Londýn !!!!!!
Už som vám spomínala ako veľmi ho milujem!:)
Zo školy sme tam boli minulý rok a hneď som si ho zamilovala.Toľko zážitkov čo odtiaľ mám...no do rána by som o tom vedela rozprávať:D budúci rok sa s Angie chystáme ísť znova... snáď nám to teda vyjde, pretože keď som minulý rok v máji opúšťala toto mesto nahlas som si povedala: ,,Nie som tu naposledy!" a to chcem dodržať :)
















S figurínovým Robom ! :) ma kapánek nasrali, že mi tam nedali Taylora :D no asi vedeli, že by to nedopadlo dobre :D lebo Niky by si zaručene pred neho sadla, a pozerala sa na neho celý deň!:D
Počuli ste to ?!!!!! 1D budú mať vlastné figuríny v Madame Tussauds, boooože ja sa tak hovadsky teším :D :D ... prisahám jak malé dieťa :D .. už teraz mám v pláne ukradnúť si odtiaľ Harryho a vystaviť si ho v strede izby ! :D - ipossible, never mind !:D











I don't know, who I am ...

Nechápem čo je so mnou v poslednej dobe ... Raz sú moje nálady na bode mrazu, inokedy mi šibe tak,že sa o seba začínam báť ... Nevyznám sa v sebe. Vôbec. Aj dnes. Po raňajšej esemeske, ktorá ma rozveselila a s dobrou náladou ma vyhnala z postele, som si myslela že tento deň bude super, aj napriek tomu, že som šla do školy. No mýlila som sa... prišla som domov, išla som k Simone, a keď som sa vrátila pochytila ma taká depka, že to ani nie je možné. Najhoršie je, že neviem prečo. Teda viem, jeden dôvod, ale je ich viac, a ja neviem prísť nato, čo to je.. Posledný mesiac mám taký hnusný pocit, že som sama, i keď mám okolo seba desiatky ľudí s ktorými sa rozprávam. Niekedy mám chuť sa vyrozprávať a to poriadne, no len akosi nie je komu. Vlastne, bolo by... je človek, ktorý by si ma vypočul. Problém? je to chalan, a jemu sa nedokážem zdôveriť so všetkým čo ma tak strašne serie. Tak len sedím alebo ležím na posteli, pozerám do blba a uzatváram sa do seba .. Každým dňom viac a viac ..  Už aj mamka si všíma že so mnou nie je všetko v poriadku ... Dnes som mala tréning, bola som pobalená, oblečená, no pred dverami som zdupkala tašku hodila  späť do izby, zložila sa na posteľ a plakala... sama som vlastne nevedela a do teraz neviem prečo .. proste som plakala a poriadne... Neviem či je to tým materinským pudom, no mamka hneď pribehla ku mne, a pýtala sa či mám depku a ja som len nemo prikývla, viac to neriešila, začo som jej vďačná ...
Okééééééééy, nechcem vás zaťažovať mojimi stálymi výlevmi...
Čo sa týka novej časti, možno dnes bude,možno nie, sama neviem ...



Stále dokonalá Demi !:)

2 komentáre:

  1. Ten Londýn ti závidím (ale v dobrom) a k tomu "výlevu" no čo k tomu dodať, mám rovnakú náladu. Poslednú dobu len plačem, mám chuť zbaliť si veci a odísť od všetkého a všetkých, kričať, ale nič mi nepomôže. Nechápem sa, nechápem čo sa so mnou deje, nie som ten typ človeka, čo plače pre nič za nič, ale teraz je to iné a ja neviem, čo je so mnou. Viem, ako sa cítiš, a preto verím, že to čoskoro prejde... ;) Be strong ♥

    OdpovedaťOdstrániť