pondelok 11. júna 2012

Small warning

Malé upozornenie, za ktoré ma snáď nezaklincujete, na nadchádzajúce asi 3 týždne...

Konečne,konečne, sa začalo niečo, niečo veľké na čom budem nalepená celý deň :D ME vo futbale 2012 .. tááááákto dlho som nato čakala,a tááááákto veľmi som sa na ne tešila :D jak malé dieťa, prisahám .. never mind :D ..

Takže, futbal ( nie, nepreklínajte ho,prosííím ! :D ) je dôvod prečo nedodržím to, že každý deň pridám časť :/ jeden deň Another World na ďalší zase Someone Like You, teraz to tak nebude...mrzí ma to,ale futbal je futbal.. ten si jednoducho nemôžem odoprieť :) a hlavne takýto šampionát, ktorý sa koná každé 4 roky (hlúpy systém !:D ) .. toto bude trvať ešte minimálne 3 týždne, no posnažím sa, najviac ako budem vedieť niečo vám sem hodiť, aspoň krátke,sľubujem, no neviem ako často sa mi to podarí!...

Tak nehnevajte sa !:)



Pretože ich milujem, pretože mi spôsobujú slzy šťastia, pretože mám pri nich úsmev na tvári, pretože sú jednou z mojich srdcoviek, pretože je to moja druhá krajina, pretože je to ŠPANIELSKO !!!!!:)
Tak fandite spolu so mnou úradujúcim majstrom Európy a sveta! :)
                 

2 komentáre:

  1. Uznávam ťa !!
    Španieli sú .. ach ! To sú proste PÁNI futbalisti ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najlepšiiii :) vždy boli, sú a aj navždy budú pre mňa tí naj, bez ohladu nato, či budú vyhrávať alebo prehrávať !!! :

      Odstrániť