utorok 3. júla 2012

Diary 1.

Dosť často som samú seba nachytala pri tom, ako ma nedokáže napadnúť názov príspevku, ktorý sa sem chystám pridať,tak ma napadlo, že v takýchto prípadoch to pomenujem ako ,,diary" a bude to. Dnešný, teoreticky prvý bude krátky trošku stručný ale snáď nevadí.


Môj rekord !:) vidíte ten rozdiel medzi včerajškom a dnešným dňom ?.. neskutočné .. no za takéto číslo chcem poďakovať najme Timči, ktorá zdielala môj blog na FB page, tak preto takéto, pre mňa veľké číslo. ĎAKUJEM :-* :) Timejka  tebe a všetkým, ktorý čítajú moju poviedku / poviedky :)


Spln mesiaca, ktorý sa mi naskytol priamo pred očami :) musela som chytiť do rúk foťák a odfotiť si to.. k tejto fáze mesiaca, je akoby naplánové vysielanie Drakulu, ktorého sledujem v spoločnosti maminky :)


Dneska časť nebola, ani nebude. Prečo? polovičku dňa som strávila u babky, od ktorej sa mi vôbec nechcelo odísť. Poznáte ten krásny pocit, keď máte brata, bratranca a najlepšieho priateľa v jednom ? .. ak áno, máte obrovské šťastie, to vám hovorím z vlastnej skúsenosti :) ..
Zajtra sa chystám ku kamoške (Henč) kúpať, ak sa to teda podarí, no časť dám, to vám sľubujem :) .. aj keď možno až neskoro večer, no bude. Vo veľmi blízkej dobe plánujem ukončiť AW aby som sa už naplno mohla venovať SLM a pár jednodielkám, ktoré sa mi už pomaly ale isto rodia v hlave. 14 júla odchádzam na 10 dní do Chorvátska, kde časti pridávať nebudem, tak sa vám to do predu pokúsim nejak vynahradiť :) 

Ako prežívate prvé dni prázdnin a tohto nepríčetne hnusného tepla ? .. tu v Šali mi cez deň teplomer ukazuje 36°C čo je na nevydržanie. Verte mi. Momentálne je pol 11 v noci, a máme 26°C okná pootvárané, prievan v byte, lebo ináč by sa prežiť nedalo :D aj u vás je to tak ? :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára