štvrtok 26. júla 2012

I'm back :)

Živá, zdravá, neutopená, vykúpaná a celá vaša sa vám tu znovu hlásim. Po tých dlhých 10 dňoch nič nerobenia, som sa po úmornej desať hodinovej ceste pokrčená,spotená,dolámaná, unavená dnes okolo siedmej večer vrátila späť do reality. Neviem či sa mám tešiť,či plakať. Na jednej strane chcem zostať doma v Narnii, na druhej strane chcem opäť vypnúť niekde ďaleko. Help meee !!! :D

Another world som úspešne dokončila.S posledným dielom som spokojná (snáď to nevyznie príliš namyslene), a pevne verím, že aj od vás mojich drahých, verných čitateliek budú naň dobré ohlasy. Chystám sa to zverejniť zajtra v poobedňajších hodinách, kedy to prepíšem do PC. Čo sa týka SLM, nový diel je vo ,,výrobe" mám zatiaľ napísanú len štvrtinu, no sľubujem, že do piatkového poobedia vám to sem hodím.

To je zatiaľ odo mňa všetko. :) Tu je ešte zopár fotiek s Chorvátska:






                                     Neodolala som!!:) .. ten pocit, keď ešte teraz môžem na sebe nosiť niečo, čo má ON, čo je spájané s NÍM, je úžasný, neopísateľný, neodolateľne skvelý. Je to síce len hena, ktorá mi vydrží sotva 2 či 3 týždne, ale nezájem!!





3 komentáre: