utorok 31. júla 2012

Prepáčte !!!

Viem, viem, som si plne vedomá toho čo robím. Zanedbávam to tu. Mám pocit, a určite nie som sama, že až príliš. Nemám čas, stále behám po vonku a po nociach si radšej prečítam dobrú knižku, a na písanie mi akosi nezostáva čas. Včera som začala písať SLM, no hneď pri prvých 5 vetách som sa sekla, a ďalej sa nepohla. Priznám sa, táto poviedka sa mi píše ťažko. AW s Harrym, bolo oveľa ľahšie a sama nechápem prečo. Potrebujem čas. Čas na premýšľanie, a uvažovanie čo tam dať. Síce viem, akým smerom sa poviedka bude uberať, no horím na detailoch. Malých detailoch, ktoré sú až príliš podstatné a nevyhnuté. Tým, že nič nepridávam, mi klesla aj návštevnosť. Menej ako 50 zhliadnutí za deň ?!. Slzy sa mi tlačia do očí, a predsa viem že si zato môžem len a len sama.
Neviem vám zaručiť, kedy pribudne nová časť, lebo sama neviem. Dúfam že čoskoro.

Pre dnešok aspoň jedna fotka (musím sa pochváliť) :D :)

*MOJE POKLADY*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára